Pray For MH370

Pray For MH370

ISLAM HADHARI LAGI: kes puteri litar

Anak siapa agaknya yang "bertuah" dapat menyerikan dan menyemarakkan suasana litar lumba yang sudah sedia terbilang dengan aksi mendebarkan jantung dan melajukan nafas? Jika di litar "halal" disajikan dengan wanita, betul ke di litar "haram", mat rempit dan pelumba haram dapat habuan 'wanita' jika menang? Kesian 'wanita' jadi alat dalam Islam hadhari. Islam yang syumul telah memertabatkan "wanita" ke status yang sangat tinggi dan mulia, tetapi kini senarionya terbalik seperti zaman Greek/Yunani dan jahiliah arab sebelum kedatangan Islam.

Kehadhiran wanita Islam dan bukan Islam ini amat diperlukan sangat ke di litar lumba? Untuk apa? Memayungkan peserta? Menarik minat lebih ramai penonton? Menambahkan dosa dan gejala sosial?




Siapa penganjur dan penaja maksiat di sini? Duit negara berbillion di habiskan dengan sewenang-wenangnya. Islam hadhari menganjurkan pesta menarik muda mudi seperti JOM HEBOH, PERKAMPUNGAN HADHARI dan seumpamanya.

Comments :

1
malaysia baru said...
on 

Sudah sampai masanya gadis litar di haramkan di Malaysia kerana Malaysia tidak perlukan budaya asing yang menjatuhkan martabat perempuan.

Sedih kerana boss lelaki berupaya mengupah gadis yg memperagakan kecantikan tubuh mereka semata kerana DUIT.

Fikir2: Tiada jauh beza dengan pelacur yg sedang menanti pelanggan.

Wakil2 rakyat tolong selamatkan gadis litar dari terus mejadi hamba
moden.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com