Pray For MH370

Pray For MH370

PROGRAM TUISYEN PERCUMA KERAJAAN SELANGOR CALON SPM

Teras utama pembangunan Selangor ialah memacu pembangunan modal insan.

EXCO PENDIDIKAN SELANGOR telah mewujudkan program tuisyen rakyat Selangor(PTRS) untuk tahun ketiga ini bagi mempastikan calon-calon SPM khususnya yang datang dari keluarga yang berpendapatan rendah diberi peluang semaksima untuk meraih sekurang-kurang 5 kredit dalam SPM. Ini sekaligus melayakkan mereka masuk IPTA.

Setelah mendapat tawaran masuk ke universiti /kolej mereka diberi hadiah rangsangan RM1000.00 bagi mempastikan mereka terus berjaya hingga mampu membantu keluarga mereka keluar dari belenggu kemiskinan. Ini antara strategi kerajaan Selangor untuk meminimakan kemiskinan di Selangor.

Bagi yang layak diminta menghubungi pusat khidmat masyarakat, khususnya KPMI (KOORDINATOR PEMBANGUNAN MODAL INSAN) di setiap DUN di Selangor.

Sebanyak RM3.4JUTA telah diperuntukkan 3 tahun berturut-turut sejak PAKATAN RAKYAT mengambil alih pemerintahan kerajaan Selangor.

Comments :

0 comments to “PROGRAM TUISYEN PERCUMA KERAJAAN SELANGOR CALON SPM”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com