Pray For MH370

Pray For MH370

PAS tidak perjuangkan Islam??

 UMNO/BN telah mengolah drama sensasi khas bagi menangani generasi muda yang semakin celik maklumat terutama melalui media baru, internet.Maka terbukti golongan yang lebih terpelajar termasuk kaum Melayu yang berada di kawasan bandar mula mendapat maklumat daripada sumber asal yang benar yang selama ini dinafikan kepada mereka oleh media massa arus perdana@senjata penerangan UMNO/BN.Selama ini UMNO/BN berjaya menyogokkan berita atau cerita atau cereka@cerita yang direka-reka untuk mempastikan rakyat sentiasa mendewa-dewa mereka dengar semua berita indah khabar dari rupa yang dibintangi oleh pemimpin UMNO/BN.
    Dalam masa yang sama dalam cereka itu samada yang berbentuk berita dalam radio/tv, media cetak, pimpinan PAS dan rakan pembangkangnya diberi watak jahat, degil, kolot, anti pembangunan, antikemajuan, tidak pandai mengurus, memcah belah masyarakat.........dan terkini menyuntik pelali kepada pencinta Islam samda dari golongan individu mahupun NGO, Pensyarah,bahkan ustaz-ustazah lepasan AZHAR/TIMUR TENGAH APATAH LAGI ORANG KAMPUNG agar takut dan tidak berkenan dengan PAS kerana kononnya PAS tidak bersungguh memperjuangkan Islam. KONONNYA, PAS hanya menggunakan Islam untuk keuntungan politik.PAS, kata Pemimpin UMNO, memecahbelahkan orang Melayu-Islam.Mesej yang mahu disumbat  UMNO kepada minda dan hati orang Melayu ialah PAS hanya 'mempersendakan Islam'.
Pelajar-pelajar universiti menjadi target utama pakar propaganda UMNO yang mahu terus mencengkam kuasa supaya boleh mengolah harta rakyat mengikut selera mereka dan demi kelangsungan hidup mewah mereka.
DI antara RACUN-RACUN ARSENIK MINDA UMNO/BN;

  1. Kenapa perlu orang Melayu SOKONG PAS dan mengambil risiko meninggalkan UMNO, Melayu akan hilang tongkat untuk berpaut!!!!!(kaji dasar PAS dalam buku perlembagaan PAS)
  2. Apabila pemimpin UMNO melakukan kezaliman dan menindas rakyat, pemimpin PAS mula menggunakan bahasa yang agak keras. UMNO gunakan sedutan ucapan itu untuk emnimbul kebencian tuntas kepada PAS(Nilai dengan adil dan tahu konteks ucapan atau kenyataan dibuat.....rujuk surah Hujurat ayat6)
  3. Dah bolah sembahyang, haji, puasa, musabaqah. Quran pun banyak di cetak di Malaysia...nak apa lagi.....kan dah aman.Inilah jawapan standard yang akan di dengar di mana-mana PRK atau PRU natijah daripada propaganda berterusan UMNO/BN(kaji/rujuk tasawwur Islam)Apa erti Islam yang diajar oleh Nabi s.a.w
  4. Ratib mengungkit  jasa UMNO/BN selama ini(kerajaan bukan lain yang bukan UMNO/BN di seluruh dunia tidak boleh buat pembangunan yang lebih canggih daripada di Malaysia)

Fikir-fikirkan.......
cari dulu maklumat tepat
Nabi sudah tidak ada....
Yang tinggal..........
Pesanan Nabi kepada supaya jangan tersasar........IQRA' BISMIRABBIKA
Bacalah dengan nama TuhanMu.....baca, tonton, dengan nama TuhanMu...kemudian minta petunjuk daripada Allah.Golongan mana yang sebenarnya berjuang untuk Allah dan RasulNya....golongan mana yang bertopengkan Islam.
Implikasinya besar     siapakah yang kita pilih untuk menjadi pemimpin.Kalau masih ragu bertindak proaktif......berjumpa mereka dan soal dengan adil hingga puas hati.

Comments :

0 comments to “PAS tidak perjuangkan Islam??”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com