Pray For MH370

Pray For MH370

Pengorbanan tuntas Siti Khadijah benchmark MUSLIMAT PAS


KETUA WANITA DHPP
Khamis
2.6.11
SHAH ALAM SELANGOR
Muktamar Dewan Muslimat PAS Pusat ke 51 telah mencatat sejarah baru untuk Dewan Muslimat seluruh Malaysia di mana perwakilan yang datang telah menunjukkan potensi kuasa ekonomi dan sifat kedermawanan mereka apabila jumlah wang yang diderma berbentuk dinar emas dan dirham serta wang ringgit melebihi RM100,000 setelah di mulakan oleh perasmi muktamar DMPP YAB TUAN GURU DATO' NIK AZIZ NIK MAT.yang menderma 3 dinar emas dan 3dirham.. Pengumpulan Dana pilihanraya yang bermula pada lebih kurang pukul 10.30 pg dan berakhir 7.00ptg telah melebihi target yang disebut pada permulaan pelancaran iaitu RM100,000. Allahu akbar!

Mungkin roh perjuangan Siti Khadijah telah meresap ke jiwa Muslimat PAS sehingga sanggup fastabiqul khairat, berlumba-lumba menderma untuk kebaikan iaitu menumpas rejim yang bathil pada pilihanraya akan datang dan membantu cahaya kebenaran menyinar di PUTRAJAYA.

Siti Khadijah pernah mengatakan kepada Nabi s.a.w ketika ajal sudah hampir dan ketika itu HARTAWAN DERMAWAN sudah kehabisan segala harta bagi membiayai perjuangan kebenaran Nabi s.a.w,

" sekiranya tulangku ini boleh digunakan untuk membuat jambatan yang  digunakan oleh tentera Islam lalu, maka ambillah ia Ya Rasulullah!!"

Semoga ALLAH swt memimpin dan melindungi Muslimat dalam perjuangan mendaulatkan syariatNya.
Amin

Comments :

0 comments to “Pengorbanan tuntas Siti Khadijah benchmark MUSLIMAT PAS”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com