Pray For MH370

Pray For MH370

ADUN SELAT KLANG bawa 100 WARGA EMAS SHOPPING






KLANG

Pejabat ADUN Selat Klang sejak akhir-akhir ini menjadi tumpuan warga emas dan keluarga.Kalau dulu, pimpinan PAS, AJK JKKK dan penyokong Pakatan Rakyat yang membantu menguar-uarkan tentang SKIM MESRA USIA EMAS berupa khairat kematian berjumlah RM2500 yang akan diberi kepada waris si mati.Sekarang dengan pengumuman oleh kerajaan Selangor memberi baucar RM100 untuk setiap warga emas ramai yang tiba-tiba muncul dan proaktif mendaftar.
YB Dr Hjh Halimah Ali selaku ADUN SELAT KLANG turut bersama menyambut mereka bahkan melayan mereka di GIANT Bukit Tinggi Klang.Sebelum berlepas YB Dr Halimah memberi ucapan aluan dan menekankan kepada mereka walaupun jumlah RM100 tidak sebesar mana tetapi ianya merupakan penghargaan pihak kerajaan PAKATAN RAKYAT SELANGOR yang mengiktiraf dan menghargai sumbangan warga emas dalam membangun keluarga, masyarakat dan negeri Selangor.
Mereka rata-rata seronok dan teruja.Ada yang rasa janggal sebab sudah lama tidak ke pasaraya.Lazimnya pesankan anak cucu sekarang mereka bersama urusetia daripada pejabat ADUN dan PAS Selat Klang serta JKKK Kpg Sg UDANG.Ada yang membantu menyorong troli, ada yang mencari barang yang dihajati.Ada setengah warga emas ini sakit kaki tetapi semangat merasa pertama kali di'manjakan' ADUN mereka tidak mahu ketinggalan.Ada yang uzur dan perlu dibelikan untuk mereka.
Semua mengucap terima kasih berulang-ulang kali.
Indah melihat warga emas bersemangat dan ceria diberi perhatian yang amat didahagakan.

Comments :

0 comments to “ADUN SELAT KLANG bawa 100 WARGA EMAS SHOPPING”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com