Pray For MH370

Pray For MH370

Dewan Himpunan Penyokong PAS BERSUNGGUH MAHU MEMENANGKAN PAS

 DUN SELAT KLANG

Dato' Adnan, mantan Pengarah Jabatan Pelajaran Perak merupakan juga veteran UMNO yang giat berjuang memenang dan melaksanakan propaganda UMNO telah BERHIJRAH!!

Dato' Adnan yang telah berhijrah sudah jelajah seluruh negara memberi maklumat dan mendedahkan apa yang dilakukan UMNO yang beliau sendiri saksi semasa dalam UMNO.Akhirnya Allah buka pintu hatinya untuk melihat kebenaran yang diperjuangkan oleh PAS! Insaf dan sedar apa yang dilakukan selama ini adalah jijik dan kotor percaturan UMNO mencengkam kuasa dengan memperalatka pegawai kerajaan.
 Maha besar Allah! Allahu akbar! Mampu membolak hati manusia.

Takdir Allah juga hati orang India dan Cina telah melihat kebenaran PAS. Mereka berjuang siang malam untuk pastikan PAS menang. Suria daripada DHPP Perak bertolak daripada Tanjong Malim pukul 7malam. Sempat sampai untuk ceramah umum di Pangsapuri Perantau DUN SELAT KLANG.

Harun Abdullah@Aru bekas ahli Kelab Penyokong PAS pula menjadi ahli PAS seumur hidup setelah mengucap dua kalimah syahadat.

PAS FOR ALL!!

Comments :

0 comments to “Dewan Himpunan Penyokong PAS BERSUNGGUH MAHU MEMENANGKAN PAS”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com