Pray For MH370

Pray For MH370

MEMPELAI OKU SERTA WARGA EMAS SERTAI PERKAHWINAN PERDANA

15,000 rai 44 pasangan Raja Sehari

Ketika ditemui, pasangan yang terlibat mengucapkan rasa syukur tidak terhingga ke Hadrat Allah SWT kerana dapat bersama melangsungkan perkahwinan secara bersama pada hari ini.

Aminuddin Sohar, 20, dan isterinya, Nurul Hidayah Shahar, 26, mengucapkan terima kasih kepada pihak Masjid Nurul Amin, Kerajaan Negeri, JAIS dan semua agensi terlibat.

Mereka berdua bertambah gembira kerana lokasi tempat berlangsungnya program, Masjid Nurul Amin adalah kombinasi nama mereka berdua.

Pasangan veteran, Zakaria Ismail, 64, dan Mariah Baharum, 48, (foto kiri)  pula tidak menjangka perkenalan sekitar empat bulan lalu dapat sama bersama dalam majlis hari ini.

"Kami bersyukur kerana dalam masa kurang setahun menduda dan keseorangan, dapat bersama menjadi pengantin kali kedua," ujar Zakaria sambil tersenyum ke arah isteri tersayang.

Laporan penuh oleh Sdr Ismail Hashim Harakahdaily di {SINI}

Mempelai OKU, warga emas dirai

KLANG –Mempelai orang kurang upaya (OKU) dan warga emas menjadi antara 44 pasangan pengantin yang diijabkabulkan dan diraikan dalam majlis khas, Majlis Perkahwinan Perdana 2011 di Masjid Nurul Amin, Kampung Delek, dekat sini, semalam.
 
Pengantin lelaki, Bonia Benawar, 30 dan Siti Salbiah Mahmud, 24 (foto kanan, atas) merupakan pasangan OKU yang diraikan di majlis itu melahirkan kesyukuran kerana majlis tersebut merealisasikan impian mereka untuk hidup bersama selepas berkenalan sejak dua tahun lalu.
Laporan Sinar Harian di SINI

Comments :

0 comments to “MEMPELAI OKU SERTA WARGA EMAS SERTAI PERKAHWINAN PERDANA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com