Pray For MH370

Pray For MH370

ADUN SELAT KLANG ziarah wanita pendarahan otak yang menitis air mata dengan kehadirannya




Selasa
Kpg Sg Sireh
KLANG
Ramadhan al mubarak perlu dipenuhi dengan amal kebajikan.ADUN SELAT KLANG, YB Dr Hjh Halimah Ali dijadualkan melawat 5 warga marhaen yang miskin, warga emas dan yang sakit.
Berbekal sedikit cenderahati, beras sekampit, gula sekilo dll,beliau dan Muslimat serta pimpinan PAS Dun Selat Klang turun menjalin kasih, petanda prihatin kepada golongan yang amat memerlukan bantuan ini.
Salah seorangnya ialah wanita berumur 49tahun yang rebah dalam bilik air seminggu sebelum majlis kenduri pernikahan anaknya.Beliau koma semasa kenduri anaknya dan terpaksa dikeluarkan sebahagian tulang tengkoraknya sebelah kanan kerana pendarahan otak.Maka hanya kulit kepala sahaja membalut otaknya.Tangan dan kaki sebelah kiri beliau tidak boleh digerak langsung.Kepala hari-hari sakit.Hari sebelum lawatan YB kata anaknya, cucunya telah terketuk kepala bahagian berkenaan dan semakin sakitlah kepalanya yang sememangnya sudah tiap-tiap hari sakit. ADUUH!!Beruntung dan nikmatnya kita yang mempunyai tempurung kepala yang sempurna.
Anak sulung perempuannya memberitahu YB ADUN SELAT KLANG perihal peristiwa yang dia sendiri alami memangku ibunya yang rebah semasa hari kejadian.Ibu menitis air mata mendengar sayu.
YB Dr Halimah cuba menenangkan kedua-dua ibu dan anak.
Ketika bersalam mahu balik semakin kencang tangis anak perempuannya dan memeluk erat YB

Comments :

2 comments to “ADUN SELAT KLANG ziarah wanita pendarahan otak yang menitis air mata dengan kehadirannya”
Jomtehtarik said...
on 

Syukur & Tahniah

Akmal said...
on 

bila kamu diamanahkan menjaga rakyat maka tunaikan lah tanggungjwab kamu...dan celakalah bagi mereka yang menyalahgunakan kuasa mereka...

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com