Pray For MH370

Pray For MH370

ADUN SELAT KLANG bersama jemaah tarawikh surau al FALAH Kpg Sg Sireh




SURAU NURUL FALAH
KPG SG SIREH.

YB Dr Hjh Halimah Ali selaku ADUN SELAT KLANG meneruskan jelajah kawasannya bertemu dengan rakyat seperti yang saban tahun beliau lakukan selama satu dekad.Bulan Ramadhan akan diisi dengan jelajah solat isya' dan tarawikh masjid dan surau di seluruh kawasan DUN SELAT KLANG.Yang beza tiga tahun kebelakangan ini sejak menjadi EXCO Kerajaan Selangor beliau juga perlu bersama program DYMM Sultan Selangor turun padang ke masjid-masjid selain program YAB Dato' Menteri Besar Selangor.
Pemerhatian sendiri oleh ADUN Selat Klang dan ramai juga yang perasan bahawa jemaah ke masjid surau meningkat sekurang-kurangnya 100%.Beliau juga amat berbesar hati kerana diantara yang memenuhi ruang masjid dan surau adalah dari kalangan remaja belia.Ini petanda baik timbul kesedaran baru peri pentingnya golongan ini terpaut hati ke pusat pembangunan ummah yakni institusi masjid/surau.
Beliau sentiasa menekan konsep pembangunan ummah yang perlu dirancang dengan teliti dan menjadi paksi tumpuan AJK MASJID/SURAU.

Comments :

0 comments to “ADUN SELAT KLANG bersama jemaah tarawikh surau al FALAH Kpg Sg Sireh”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com