Pray For MH370

Pray For MH370

AMALAN SYIRIK DAN KHURAFAT PERKARA BIASA BAGI PEMIMPIN UMNO

Jangan terperanjat dengan pendedahan dari bekas pemandu Nalla. Ini perkara biasa bagi sesetengah pemimpin UMNO terutama di musim pemilihan parti dan pilihanraya kecil atau umum. Amalan memuja, bersahabat dengan jin, membuang ancak dan sebagainya sudah menjadi darah daging bagi ahli UMNO yang ingin berkuasa kerana " kuasa politik ini adalah segala-galanya".

Sesetengah pemimpin UMNO sanggup berkunjung ke negera jiran untuk bertemu dengan "To Kiai" di persantren apabila musim pemilihan parti atau PRU.

Baru-baru ini "seorang kuat" UMNO pengamal ilmu hitam yang menuntut ilmu di dalam dan luar negara telah meninggal dunia (semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohya) yang mana beberapa minggu sebelum itu adik ipar allahyarham telah didapati tergantung di dalam bilik kerana diberitakan cuba "menguji kekuatan ilmu yang dimiliki".

Beberapa tahun yang lalau, seorang kawan telah mengunjungi "rumah" seorang pemimpin peringkat tertinggi UMNO dan telah terserempak "hambaAllah" ini sedang memuja patung. Kawan ini juga memberitahu terdapat bilik khas di dalam rumahnya bagi tujuan pemujaan.

Beginilah tahap akidah umat Islam di negara kita.

Di bawah ini akuan bersumpah, bukan sumpah sesumpah, bekas pemandu Nallakaruppan.


Comments :

0 comments to “AMALAN SYIRIK DAN KHURAFAT PERKARA BIASA BAGI PEMIMPIN UMNO”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com