Pray For MH370

Pray For MH370

FRU SEPERTI BTN, YANG BANYAK JASA KEPADA BN

"Apa yang kita buat itu adalah mengikut undang-undang demi memastikan ketenteraman awam terpelihara," kata Komandernya, Datuk Roslan Ahmad.

Berdasarkan undang-undang juga, FRU boleh bertindak melepaskan tembakan dalam menghadapi perusuh, jelas beliau. "Cuma kena tengok siapa yang berdemonstrasi" kata kawan saya.

FRU Tidak Akan Kompromi Dengan Pihak Yang Cetuskan Huru-hara


IPOH, 2 Dis (Bernama) -- Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak yang cuba mencetuskan huru-hara dengan mengadakan demonstrasi jalanan dan perhimpunan haram di negara ini.

Komandernya, Datuk Roslan Ahmad berkata demonstrasi jalanan bukan budaya dan cara terbaik dalam menyelesaikan sesuatu masalah dan pihaknya akan mengambil tindakan tegas bagi memastikan keamanan dan ketenteraman negara terus terpelihara.

"Kita mempunyai kekuatan anggota yang mencukupi dan tidak bimbang dalam menghadapi sebarang perhimpunan haram selain mendapat kerjasama polis secara bersepadu dalam menyuraikan sesuatu perhimpunan haram," katanya selepas majlis meraikan 40 penghuni rumah anak yatim Yayasan Amanah An-Nur Maisarah di FRU Sungai Senam dekat sini.

"Apa yang kita buat itu adalah mengikut undang-undang demi memastikan ketenteraman awam terpelihara," katanya.

Berdasarkan undang-undang juga, FRU boleh bertindak melepaskan tembakan dalam menghadapi perusuh, jelas beliau.

--BERNAMA

Comments :

0 comments to “FRU SEPERTI BTN, YANG BANYAK JASA KEPADA BN”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com