Pray For MH370

Pray For MH370

EXCO PENDIDIKAN TINGGI rasmikan Kursus SPIES PELAJAR UNISEL

 22.7.11
Ampang Pecah, Hulu Selangor.
YB Dr Hjh Halimah Ali dijemput merasmikan program SPIES kepimpinan pelajar UNISEL yang berlangsung 3hari 2malam di pusat latihan kepunyaan Yayasan Selangor untuk pelajar-pelajar UNISEL yang dikenalpasti berpotensi menjadi pemimpin masa depan. 
Pendekatan oleh kerajaan Selangor ialah bersifat inklusif dan holistik.Kerajaan Selangor mahu graduannya mempunyai kemahiran hidup bermasyarakat(sosial) dan menjadi insan yang berkesan dalam kehidupan dan mampu menjadi modal insan berkualiti tinggi yang akan memberi pulangan yang memuaskan dengan segala pelaburan yang dilakukan oleh ibubapa, guru serta kerajaan untuk men'cerdikkan ' mereka.
Kerajaan negeri menentang pendekatan jumud kerajaan persekutuan yang menakut-nakutkan mahasiswa yang terlibat dalam perhimpunan aman BERSIH pada 9.7.11 kerana kerajaan negeri menganggap ia sebagai latihan amali untuk mahasiswa membukti keprihatinan isu masyarakat setempat serta masa depan mereka.

Comments :

0 comments to “EXCO PENDIDIKAN TINGGI rasmikan Kursus SPIES PELAJAR UNISEL”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com