Pray For MH370

Pray For MH370

ADUN SELAT KLANG serahkan 4 kerusi roda ke rumah pesakit kronik

 29..5.12
SELAT KLANG

3 orang pesakit strok dan seorang pesakit arthritis  disinari sedikit kelegaan atas penderitaan berpanjangan mereka apabila mendapat perhatian dan sentuhan peribadi ADUN Selat Klang, YB Dr Hjh Halimah Ali.
Lebih lebih lagi apabila mereka dihadiahkan dengan sebuah kerusi roda untuk membantu meningkatkan mobilisasi mereka.

Mak Cik Meah yang terkena arthritis yang teruk dan disyorkan pembedahan telah berseloroh dengan adiknya:' Kalau aku dapat kerusi roda aku akan naik kerusi roda tu sampai kerumah kamu'. Bayangkan betapa riangnya beliau apabila benar-benar mendapat kerusi roda itu.
Seorang mak cik daripada Kpg Sg Sireh pula yang telah 2x strok dan tidak boleh bercakap apabila diangkat dan dinaikkan atas kerusi roda lalu ditolak ke depan rumah oleh YB Dr Hjh Halimah yang terus mengusiknya, tersengih-sengih senyum dan memandang ADUN Selat Klang ini daripada atas ke bawah seolah-olah mahu mengecam siapalah orang ni..


 Hj Mt Hasan pula warga emas yang strok sebelah kanan. Namun apabila beliau diangkat naik ke atas kerusi roda beliau angkat tangan kirinya tinggi ke atas dan banyak bercerita kisah silamnya. Mereka ini juga adalah diantara warga emas yang mendaftar dalam SKIM MESRA USIA EMAS kerajaan Selangor yang telah mendapat manfaat program JOM SHOPPING yang sudah tentu banyak melegakan dan menyuntik semangat mereka agar terus menjaga kesihatan.


Comments :

0 comments to “ADUN SELAT KLANG serahkan 4 kerusi roda ke rumah pesakit kronik”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com