Pray For MH370

Pray For MH370

UNISEL dijangka akan menjadi 'punching bag' UMNO-BN hingga PRU13

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Logo_of_Unisel_universiti_Selangor.png 
UMNO BN akan terus menghentam UNISEL sebagai satu satunya Universiti kepunyaan penuh kerajaan PAKATAN RAKYAT SELANGOR kerana ia telah tersenarai di antara target untuk dijadikan modal spin pakar perang saraf mereka bagi mengelirukan rakyat Selangor.
Justeru, tidak hairan kalau hampir setiap hari ada sahaja isu yang dikaitkan dengan UNISEL Bermula dengan isu canselor sejak DATIN SERI ROSMAH MANSOR tamat tempoh jadi Canselor Unisel. Sengaja dicetuskan isu mengenai Naib Canselor yang dulunya dijadikan proxi UMNO dalam Unisel. Mantan Naib-naib Canselor ini sebenarnya ok.Tetapi dikatakan mendapat tekanan hingga tidak boleh bertindak secara professional kerana masih dipantau oleh 'informer dalaman' yang di 'remote control' oleh politikus UMNO.
Terlalu banyak cerita kait mengait yang berpunca daripada hilang kompas akhirat dan menatijahkan gangguan kepada kemajuan sesbuah IPT yang berpotensi dilonjakkan ke mercu kejayaan. Akan insyaallah dikongsi bersama sesi akan datang.

Comments :

0 comments to “UNISEL dijangka akan menjadi 'punching bag' UMNO-BN hingga PRU13”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com