Pray For MH370

Pray For MH370

ADUN SELAT KLANG round kampung lagi!

Ahad
 14/10/12

ADUN SELAT KLANG, YB Dr Hjh Halimah Ali meneruskan jelajah kampung lagi! Beliau dan rombongan cawangan PAS DELEK BARU ziarah orang sakit, warga emas, bakal haji sambil menguar-uarkan keberangkalian banjir besar di Klang supaya penduduk lebih berhati hati dan mempastikan tiada barang berharga dibiarkan di atas lantai. Belia menasihatkan agar karpet , barang elektrik dan segala yang cepat terkesan bila berendam dalam air di angkat dan diletak ke paras lebih tinggi.

YB yang juga merupakan EXCO Kerajaan Selangor mengagihkan barang dapur bagi keluarga yang susah. Beliau sempat menjengah seorang ibu tunggal 9 orang anak yang berjaya menjadi katerer dan amat popular di kalangan masyarakat setempat. Puan Hasnah mewarisi bakat ibunya yang terkenal dengan servis SALEHA CATERING.

Kemudian, rombongan pimpinan PAS setempat melawat warga emas lelaki kematian suami yang jelas rindu kepada sang isteri. Anak-anak perempuan beliau menzahirkan betapa rindunya beliau dengan anaknya yang tinggal di SHAH ALAM yang sudah lama tidak balik.
 Kemudian menziarah sepasang suami isteri yang bisu tetapi bertuah kerana rumah mereka dikelilingi oleh rumah anak mereka.

Seterusnya, orang biru pekat pun diziarahi kerana YB menganggap mereka perlu juga disantuni dan berhak dibantu.


Comments :

0 comments to “ADUN SELAT KLANG round kampung lagi!”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com