Pray For MH370

Pray For MH370

HARI PENAMAAN CALON PRU-12.

Penyokong penyokong BA (Barisan Alternatif) Di hari penamaan calon bagi DUN dan Parlimen Kapar Pada 24/2/2008 di dewan Dato' Ahmad Razali.
Penyokong penyokong BA (Barisan Alternatif) Di hari penamaan calon bagi DUN dan Parlimen Kapar Pada 24/2/2008 di dewan Dato' Ahmad Razali.

Masalah Timbul Apabila Hanya Wakil Calon,Penyokong dan pencadang serta calon sahaja dibenarkan masuk ke Dewan.

Comments :

1
Haizir said...
on 

Salam, Dr Halimah!

Saya hadir pada majlis ceramah malam tadi di hadapan klinik Dr di Teluk Gadong. Syabas dan tahniah atas majlis tersebut. Idea mengadakan ceramah di kawasan tersebut bagi saya sangat menarik kerana lokasinya yang strategik dan tidak dijangkakan. Meletakkan url blog ini juga adalah satu langkah yang bijak kerana ia boleh jadi medium perhubungan pasca ceramah.

Cadangan saya, jika ada lagi ceramah di kawasan Dun Selat Klang, Dr perlu lebih banyak menyentuh isu setempat (lokaliti) berbanding isu nasional. Isu setempat lebih menyentuh sentimen pengundi kerana lebih dekat dengan hati mereka. Selain dimasukkan dalam profil kempen Dr, ia juga perlu disebut sebanyak mungkin secara lisan dalam ceramah. Sumbangan Dr dalam pembinaan SJKT dan lain-lain perlu diingat-ingatkan kepada pengundi. Dari aspek ini, saya percaya Dr punya kelebihan yang besar daripada calon lawan. Maka ia perlu digunakan sebaiknya. Tapi ia perlu dalam nada berhemah dan memikat. Saya agak terganggu apabila Dr menyebut (lebih kurang) "Saya mahu menyelesaikan masalah kamu, kamu.." Ini bagi saya agak kurang sesuai (maaf atas teguran) kerana ia seperti angkuh. (maaf sekali lagi, mungkin hanya saya berasa begini).

Menyebut tentang nada dalam ceramah, saya juga sedikit terganggu dengan ucapan pengerusi majlis yang agak meleret-leret dan selalu tersilap termasuklah kesilapannya berkata "Undilah barisan nasional".

Selain itu, mungkin lebih elok jika uncang kain digunakan untuk mengutip derma berbanding plastik. Ia nampak lebih cantik.

Dr, maaf jika terlalu banyak komen di sini. Saya benar-benar berharap PAS dapat memberi pukulan maut kepada Bn dalam PRU ini. Selamat maju jaya saya ucapkan kepada Dr dan PAS. Semoga Allah mengurniakan kekuatan kepada kita semua. Semoga Allah mengurniakan kemenangan kepada PAS.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com