Pray For MH370

Pray For MH370

UMNO IDAM SELANGOR; Benarkah rakyat dizalimi oleh kerajaan PAKATAN RAKYAT???!!

Rakyat MESTI berani buat kajian untuk melihat apa yang disebut oleh Datuk Seri Najib, Ketua pemimpin UMNO Selangor. Analisa sendiri, tanya, periksa, siasat. Kaji dari sumber sahih. Lihat daripada pelbagai sudut.
         Kalau sudah cukup bahan dan daripada sumber yang dipercayai dan diakui oleh orang yang jujur dan benar maka fikir sendiri.Lapangkan dada, fikirkan secara kritis dan buatlah keputusan sendiri siapa yang bercakap benar dan siapa yang berbohong. Siapa yang benar-benar mahu membangun ummat.Siapa pula yang mahu bersandiwara memegang watak baik, walhal bergelumang kebencian dan kepura-puraan.
Lihat dengan mata hati nesacaya anda boleh menilai benar dan batil!


 

Rampas Selangor untuk baham khazanah negeri
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 6 Mei: Pakatan Rakyat wajib mempertahankan Selangor dan Negeri Pakatan Rakyat yang dimenangi pada 8 Mac 2008, malahan mesti berusaha untuk memerintah peringkat kerajaan pusat.
Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad berkata, kenyataan Datuk Seri Najib yang hendak merampas balik Selangor dengan alasan untuk membela kezaliman yang dilakukan oleh kerajaan Pakatan Rakyat adalah suatu perkara yang amat melucukan bagi mereka yang waras.
“PAS hendak bertanya kepada Datuk Najib yang juga pengerusi Perhubungan Umno Selangor, apakah amalan zalim apabila rakyat diberi air percuma?
“Apakah amalan zalim warga emas yang meninggal diberi wang kifalah RM2,500?” soalnya dalam satu kenyataan.
Beliau juga mempersoalkan apakah amalan zalim setiap bayi yang dilahirkan mendapat RM100, apabila berumur 18 tahun wang terkumpul sebanyak RM1,500.
Justeru, katanya PAS hendak menasihatkan Najib supaya bercakaplah terus terang kepada rakyat Selangor bahawa memberi kembali Umno BN mandat untuk memerintah Selangor supaya pemimpin Umno dapat membaham khazanah negeri.
Ini, ujarnya kerana pemimpin Umno sudah tidak bermaya dan kebuluran projek.
“Beri tahu kepada rakyat Selangor jika Umno perintah Selangor, kami (pemimpin Umno) akan pastikan masjid surau mati supaya rakyat tidak memahami Islam yang syumul,” ujarnya.

Comments :

0 comments to “UMNO IDAM SELANGOR; Benarkah rakyat dizalimi oleh kerajaan PAKATAN RAKYAT???!!”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com