Pray For MH370

Pray For MH370

PGSM MENJALIN KERJASAMA DENGAN MAIS

Lawatan Kerja Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM) ke MAIS

Shah Alam – Tanggal 16 Oktober 2009, MAIS telah menerima kunjungan hormat dari Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM) yang diketuai oleh Tuan Mohammad Isa bin Ralip, Presiden persatuan. Kunjungan ahli persatuan seramai 10 orang yang merupakan EXCO persatuan ini disambut mesra oleh Pengerusi MAIS, YAD Dato’ Setia Haji Mohamad Adzib bin Mohd Isa dan pegawai-pegawai kanan MAIS dan JAIS.

Kunjungan selama setengah hari ini bertujuan mengeratkan jalinan kerjasama yang sedia terjalin dan bertukar-tukar pandangan berkaitan isu-isu semasa berkaitan agama Islam seperti isu pindaan undang-undang, penghinaan terhadap agama dan juga isu sebatan syariah. Pelbagai persoalan dan buah fikiran dilontarkan sepanjang sesi perbincangan dan diharapkan perjumpaan seumpama ini akan dapat diadakan dari masa ke semasa bagi memastikan isu-isu yang timbul kelak dapat ditangani secara berhemah dan bijaksana.

sumber di SINI

Comments :

0 comments to “PGSM MENJALIN KERJASAMA DENGAN MAIS”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com