Pray For MH370

Pray For MH370

TAHNIAH KEPADA DEWAN HIMPUNAN PENYOKONG PAS ATAS KEJAYAAN DI DUN TENANG!

Add caption
Mereka dipertikaikan keikhlasan mahu bersama sebuah parti yang dikatakan tidak bertolak ansur tentang prinsip perjuangan yang dinyatakan terus terang kepada mereka sebelum mereka diterima sebagai ahli dewan himpunan penyokong PAS.Bahkan mereka faham mereka akan diuji kesetiaan dan kesanggupan bersama dalam naungan prinsip yang memperjuangkan keadilan, kebajikan,pendidikan,keselamatan untuk semua. Adakah mereka mahu bernaung dibawah payung sistem yang mempastikan kesejahteraan mereka akan terjamin seperti terjaminnya rakan mereka yang Muslim tanpa mereka perlu dipaksa memeluk agama Islam.
Mereka diterangkan sistem disiplin dalam PAS yang ketat.PAS mementingkan kualiti melebihi kepentingan kuantiti.Mereka sanggup akur dan patuh dengan keterangan yang diberi tanpa selindung.PAS tidak perlu banyak berjanji dengan mereka.Cukuplah dengan mendampingi  PAS, bekerja bersama PAS, makan minum bersama PAS,susah senang bersama PAS untuk mereka membuat rumusan sendiri samada mereka boleh mempercayai PAS atau sebaliknya.Mereka juga mengerti bahawa pemimpin dan ahli PAS bukan malaikat. Tetapi mereka mula melihat dengan mata kepala mereka sendiri keikhlasan PAS. Justeru mereka sanggup bertungkus lumus bermandi peluh dan berbasah kuyup berjuang untuk PAS. Alhamdulillah ada golongan yang seperti ABU TALIB yang mahu menyokong perjuangan Islam kerana mereka yakin Islam adalah baik untuk semua.Kualiti hidup mereka lebih terjamin sekiranya nilai-nilai Islam dihayati oleh pemimpin negara. Hakikat ini menyebabkan mereka mahu orang Islam yang baik, bertaqwa mentadbir negeri kerana mereka yakin pemimpin yang bertaqwa adalah amanah dan tidak akan sama sekali mengabaikan mereka.Kerana itu derhaka kepada Allah dan Rasulullah sa.w.namanya.

SYABAS DAN TAHNIAH KEPADA SEMUA AHLI DHPP!
You all are wonderful. You did great in Tenang and everywhere else. PAS is proud of you! Just ignore the inevitable 'noises'!

Comments :

0 comments to “TAHNIAH KEPADA DEWAN HIMPUNAN PENYOKONG PAS ATAS KEJAYAAN DI DUN TENANG!”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com