Pray For MH370

Pray For MH370

Muslimat Perak Gear 5 menuju PRU13

 13.5.12
AIR KUNING

Muktamar Tahunan ke 49 Dewan Muslimat PAS Perak  merupakan langkah-langkah pecutan terakhir untuk persiapan menghadapi PRU ke 13 yang sudah lama di nanti.

  Muktamar dirasmikan oleh EXCO Dewan Muslimat PAS Pusat merangkap EXCO Kerajaan Selangor YB Dr Hjh Halimah Ali. Dalam ucapan perasmian beliau, ditekankan peri pentingnya kecerdasan berjaya (successful intelligence) diambilkira dan dipraktikkan agar maruah PAKATAN RAKYAT PERAK terjaga dan memungkinkan mereka menguasai kerajaan negeri Perak.
 Langkah-langkah kritikal yang mesti ambil mesti dilakar siap dan dilaksanakan. Faktor kritikal mesti dikuasai. Faktor penghalang yang kritikal juga perlu diatasi dengan berkesan.
Paling penting katanya, DMPN Perak perlu dengan sedar memilih untuk menang PRU13. Satu permuafakatn untuk berkongsi visi dan misi mesti diambil untuk mempastikan kekuatan terbina akan mampu memacu kemenangan insyaallah.

Ucapan Ketua Dewan Muslimat PAS Perak, Dr Najihatussolehah telah menggariskan pedoman untuk disyarah dan ditelitikan oleh DMPK dan cawangan.   Turut hadir TPJ, Ketua DPPN, Timbalan Ketua Dewan Ulamak dan perwakilan serta pemerhati daripada 23 DMPK

Jasa mantan ketua Dewan Muslimat negeri dan kawasan juga dikenang dan dihargai dengan diberi cenderahati. Pejuang awal ini amat menghargai usaha mengiktirafkan sumbangan mereka yang meletak batu asas kepada dewan Muslimat hang menghampiri separuh abad.

Tahniah kepada DMPN Perak kerana kejituan dan kematangan memimpin ummat dalam dakwah dan siyasah.
Semoga mendapat keredhaan Allah dan dilindungi daripada penyakit WAHN dan sifat mazmumah yang menghancurkan jemaah. Amin

Comments :

0 comments to “Muslimat Perak Gear 5 menuju PRU13”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com