Pray For MH370

Pray For MH370

PEMBIKIN DAN PENYEBAR BAHAN LUCAH JATUHKAN LAWAN HIDAP SAKIT JIWA

Pembikin, penganjur, pembiaya, pengedar dan sesiapa yang ada kaitan dengan video serta bahan lucah bagi tujuan mengaibkan sekaligus memalukan musuh atau lawan mereka jika diselidiki lebih mendalam akan anda temui bukan sahaja memiliki personaliti psikopath malah ada yang telah didiagnose atau kenalpasti seorang psikopath tegar. Jika kita temubual pesalah atau banduan yang disabit serta dihukum dengan jenayah rogol atau pembunuh bersiri, kita akan dapati mereka adalah seorang juvana delinkuen semasa di bangku sekolah atau di kolej. Setelah dewasa mereka memiliki sejarah keluar masuk penjara dengan pelbagai kesalahan dan jenayah sosial. Seorang pengendali blog berunsur seks fitnah terkenal di Malaysia yang menghoskan laman webnya beralamat di USA telah beberapa kali dijatuhkan hukum mahkamah kerana sabit melanggar undang-undang negara kita.



Wanita bangkit bantah video lucah

KUALA LUMPUR: Sensitiviti golongan wanita terus meningkat dari hari ke hari ekoran penyebaran video lucah di laman sosial facebook, blog dan juga di tempat-tempat awam.

Hari ini bertalu-talu golongan wanita bangkit bagi menyatakan bantahan mereka itu.

Pakar motivasi terkenal, Profesor Dr Muhaya melalui facebooknya meminta semua pihak menjauhi budaya kotor itu dan meminta orang ramai menolaknya.

"Semoga kita semua menjaga hati dan jiwa kita dan anak-anak dengan mengelakkan budaya tidak sopan di dalam apa jua urusan harian termasuk berita dan bahan yang di tonton di media massa dan alam siber," tulis Dr Muhaya.

Beliau dipercayai merujuk kepada video lucah yang disebarkan macai Umno yang cuba membunuh lawan politiknya.

Bagi Dr Halimah Ali, Exco Pendidikan Selangor, pemimpin BN disarankan agar bertaubat serta tidak lagi menggunakan bahan lucah dan seks sebagai senjata politik mereka.

Dr Halimah berkata, BN seharusnya malu dan sedar bahawa perbuatan tersebut jauh menyimpang dan sama sekali tidak mencerminkan kesucian agama Islam dan ketuanan budaya Melayu yang sering diuar-uarkan.

Baginya, BN harus rasa malu kerana orang bukan Islam pun tidak menggunakan cara yang jijik.-harakahdaily

Comments :

0 comments to “PEMBIKIN DAN PENYEBAR BAHAN LUCAH JATUHKAN LAWAN HIDAP SAKIT JIWA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com