Pray For MH370

Pray For MH370

CADANGAN LALUAN ALTERNATIF SEKITAR BANDAR KLANG

Laluan Alternatif di bandar Klang bagi mengelakkan terperangkap dalam kesesakan lalulintas yang agak teruk. Laluan berwarna merah ialah laluan yang harus dielakkan, manakala laluan berwarna hijau merupakan laluan yng dicadangkan. Namun jika semua orang menggunakan laluan alternatif pada waktu yang sama, sesak juga akhirnya. Sekalung tahniah dan terima kasih pada Pihak Polis Trafik Klang kerana membantu mengurangkan kesesakan di laluan utama dan di persimpangan yang sesak seperti di hadapan Masjid Bukit Jati Jln Sg Jati (Uganda) dan Jln Kota Raja, Simpang Empat Jln Kota Raja (Kg Jawa ) dan Jln Raja Nong dan lain-lain.






Kelihatan aktiviti pembinaan di kawasan antara Plaza MPK, BANGUNAN CHI LIUNG, SHAW CENTER POINT, JAMBATAN KOTA DAN BULATAN 100.


Comments :

1
BADIN said...
on 

Assalamualaikum YB,

YB tolong lihat masalah kesesakkan lalu lintas yang dihadapi oleh penduduk sekitar Sungai Udang, Bertik, Kg Delek, Telok Pulai dan lain lain. Pagi2 kami nak keluar dari lembah ini ambik masa sampai 30 minit dan adakala sampai 1 Jam. Masalah ini semakin teruk kerana kerja2 pembaikkan jalan di Bandar Klang.

Semasa pemerintahan BN kami dijanjikan jambatan alternatif yang menghubungkan kawasan ini ke Jalan Pasar Jawa. Apa status prjek ini. Diteruskan ke ataupun sebaliknya?

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com