Pray For MH370

Pray For MH370

AHLI MAJLIS PIHAK BERKUASA TEMPATAN SELANGOR

Selangor Umum Senarai Ahli Majlis PBT Bulan Depan

SHAH ALAM, 24 Jun - Senarai nama ahli majlis Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) yang baru akan diketahui Julai ini. Statistik komposisi ahli Majlis PBT penggal yang lepas seperti di sebelah.

Dato’ Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata senarai ahli majlis itu sepatutnya dikeluarkan kerajaan negeri bulan ini namun telah di tunda kepada bulan hadapan bagi memastikan mereka yang dilantik benar-benar layak.

“Kerajaan negeri memerlukan masa untuk menyemak latar belakang ahli yang dilantik bagi mengelakkan perkara sama berulang”, katanya kepada pemberita selepas katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Mingguan Exco disini petang tadi.

Menurut Abdul Khalid, sebelum ini beberapa ahli majlis yang dilantik mempunyai rekod tidak bersih selain terlibat dalam kes polis.

Dalam sidang media yang sama, Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan, Ronnie Liu turut memaklumkan senarai ahli majlis yang akan dilantik akan ditentukan oleh parti masing-masing.

“Bagi Badan Bukan Kerajaan (NGO) ianya akan dinilai oleh ketiga- tiga parti (Pakatan Rakyat)”, katanya.

Selangorkini

Comments :

0 comments to “AHLI MAJLIS PIHAK BERKUASA TEMPATAN SELANGOR”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com