Pray For MH370

Pray For MH370

OPS SELAMATKAN PELAJAR MESIR KERAJAAN SELANGOR

OPS SELAMAT PELAJAR MESIR KERAJAAN SELANGOR
MESIR: OPS PIRAMID KERAJAAN SELANGOR
6.2.01
AHAD
11.30pg
Maklumat terakhir daripada BILIK OPERASI KERAJAAN SELANGOR di WISMA MAIS, SHAH ALAM

Insyaallah semua pelajar Selangor telah dikumpulkan di pusat-pusat pengumpulan pelajar di Kaherah dan Alexandria untuk di bawa ke Jeddah. Setakat ini 405 orang daripada 1080 pelajar Selangor telah selamat dipindahkan ke Jeddah dan sekarang menetap di bangunan TABUNG HAJI.3 orang pelajar yang sakit telah pun diterbangkan ke KLIA dan sampai 9pagi tadi. Selebihnya akan diterbangkan mengikut gilirian keutamaan yakni yang sakit, berkeluarga dan pelajar wanita.
YB Dr.Hjh Halimah Ali yang mengasas bilik operasi tersebut yang disempurnakan oleh PEGAWAI LEMBAGA ZAKAT SELANGOR dan JAIS, dibantu oleh BRIGED AMAL SELANGOR dan pasukan sukarelawan berpengalaman YAYASAN AMAL SELANGOR bersetuju pelajar-pelajar Selangor yang bakal tiba di KLIA akan dikumpul dulu di masjid negeri Shah Alam untuk diambil oleh keluarga mereka. VAN-VAN MAIS dan beberapa kenderaan kerajaan Selangor (SUK) akan digunakan bagi memudahkan pengangkutan pelajar dan ibubapa yang mungkin tidak sempat dihubungi.Ia juga memudahkan daripada pendaftaran anak-anak yang terlibat dalam krisis PIRAMID ini bagi tujuan langkah-langkah lanjut mengenai perancangan masa depan mereka kelak.
Pegawai JAIS En Farizan yang menjadi ketua bilik operasi telah memaklumkan seorang pelajar yang patah kaki telah selamat sampai pkl 9pagi tadi dan 2 orang lagi yang sakit akan tiba 4petang insyaallah.
Posted by JEJAK ILMUWAN SELANGOR at 11:07 AM
Labels: OPS PELAJAR MESIR KERAJAAN SELANGOR
Posted by JEJAK ILMUWAN SELANGOR at 12:55 PM
Labels: EGYPT-SELANGOR GOVT'S OPERATION
0 comments:

Comments :

0 comments to “OPS SELAMATKAN PELAJAR MESIR KERAJAAN SELANGOR”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com