Pray For MH370

Pray For MH370

HORMATI PRINSIP DEMOKRASI BUKAN SEKADAR PATUH ETIKA BERKEMPEN

UMNO/BN seharusnya (wajib) mengikut lunas-lunas demokrasi, keluhuran perlembagaan serta kedaulatan undang-undang. Janganlah jadikan "matlamat menghalalkan cara" sebagi prinsip perjuangan. Jangan jadikan SPR kuda tungganganmu serta PDRM budak suruhan.

Penceramah Pas patut patuhi etika berkempen

KUALA LUMPUR: Penceramah Pas seharusnya mengikut etika berkempen dalam pilihan raya dengan tidak menyerang peribadi lawan, tidak kira sama ada ketika umat Islam meraikan Aidilfitri atau tidak.

Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan, berkata bukan dasar Umno menyerang peribadi lawan hanya untuk mendapatkan undi sebaliknya lebih berminat menjelaskan dasar dan usaha yang akan dilakukan untuk rakyat.

“Kita harap mereka (penceramah Pas) ikut etika berkempen tidak kira bulan Syawal atau tidak seperti Umno yang tidak kira Aidilfitri atau tidak, tetap tidak akan menyerang peribadi lawan. Itu bukan cara kita.

“Biarlah kita berkempen secara berhemah, tunjuk apa yang kita boleh berikan kepada penduduk tempatan, pembangunan yang mahu dilakukan.. bukannya dengan cara penceramah Pas itu,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Mengenai persiapan kempen parti itu, Ahmad berkata, BN akan berkempen habis-habisan bagi memastikan kemenangan kekal milik BN.

Beritaharianonlin

Comments :

0 comments to “HORMATI PRINSIP DEMOKRASI BUKAN SEKADAR PATUH ETIKA BERKEMPEN”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com