Pray For MH370

Pray For MH370

SAMPUL DUIT RAYA UNTUK DIJUAL

Lajnah Perpaduan Nasional PAS Selangor ada menjual sampul duit raya yang direkacipta khas untuk kegunaan muslimat dan muslimat sempena Eidul Fitri pada tahun untuk mengisi tabung LPN PAS Selangor bagi menampung kos aktiviti yang bakal dilaksanakan.

Tempahan melalui email saya sujaki@yahoo.com atau hubungi 019-2729152

Harga untuk 100 keping RM14.00 tidak termasuk belanja penghantaran.

Sila dapatkan segera sementara stok masih ada.

Harap dapat war2kan kepada sahabat lain.


Sujak Ibrahim

Comments :

3 comments to “SAMPUL DUIT RAYA UNTUK DIJUAL”
Anonymous said...
on 

Udahlah Doc jangan gadaikan terpengaruh dengan Islam yg PAS bawa. Awak dah berjaya jangan hancurkan Melayu-melayu yang masih memerlukan kerajaan Melayu di bumi Tanah Melayu ini.

Unknown said...
on 

Di bulan yang mulia ini didoakan agar saudara diberi taufik dan hidayah, dimurahkan rezeki serta dipanjangkan umur.

Satu soalan, Kenapa UMNO mahu rampas balik Kelantan dari PAS. Kenapa UMNO bersungguh-sungguh merampas Trengganu dari PAS dalam PRU 11 dulu.

Ke mana dan di mana Melayu tanpa Islam?

Fikir-fikirkan lah.

mack said...
on 

AKUM DOKTOR SELAMAT BERPUASA HARI KE 20 SEMOGA KITA SEMUA DIBERKATI ALLAH SWTA. Memang benar kenapa UMNO yang sudah tidak diterima rakyat bersunguh-sungguh nak merampas selangor dengan cara yang begitu hina tanpa bermoral tidak ada perasaan jijik langsung dengan usha mempengruhi ADUN2 tertentu untuk melaksanakan hajat kotor mereka. Saya berharap ADUN PR tidak terpedaya dengan tipu helah mereka jangan khianati undi yang diberi kepada semua ADUN2 PR laksanakanlah tanggungjawab dengan penuh rasa keinsafan kepada ALLAH dan juga RAKYAT yang telah memilih parti2 dari PR. Sekiranya keadaan mendesak diharapakan DUN selangor dibubarkan sahaja untuk memilih dari kalangan mereka2 yang betul2 ingin berkhidmat untuk rakyat selangor dan membawa perubahan yang dihajatkan oleh para pengundi. Saya harap mereka dapat terapkan 5A dalam jiwa dan hati agar selamat didunia dan akhirat. 5A (AGAMA)(AKIDAH)(AMALAN)(AKAL)(AMANAH)> AGAMA jadikan panduan hidup.AKIDAH biar mantap berpandukan AL-QURAAN.AMALAN biar ikhlas kerana ALLAH dan berbakti sesama manusia demi menuntut keredaan ALLAH. AKAL biarlah bersih dan dapat membezakan mana yang halal dan mana yang haram dapat menjauhi rasuah.AMANAH kepada ALLAH dan RASUL nya dan rakyat yang telah memilih seseorang untuk menjadi wakil didalam sesuatu DUN. SALAM RAMADHAN KEPADA DOKTOR DAN KELUARGA SEMOGA ALLAH SENTISA MEMBERKATI NEGERI SELANGOR DIBAWAH KEPIMPINAN PR DAN MENYELAMTKAN DARI MUSUH2 UTAMA NEGERI. WSLM

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com