Pray For MH370

Pray For MH370

ISTIADAT PENGANUGERAHAN, PENGURNIAAN DARJAH DAN BINTANG KEBESARAN NEGERI SELANGOR

SEBARAN MEDIA

10 DISEMBER 2009



ISTIADAT PENGANUGERAHAN, PENGURNIAAN DARJAH DAN BINTANG KEBESARAN NEGERI SELANGOR



Bersempena dengan Hari Keputeraan DYMM Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj Ibni Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj Yang ke-64, Istiadat Penganugerahan, Pengurniaan Darjah Dan Bintang Kebesaran Negeri Selangor Darul Ehsan akan dilangsungkan pada 12 Disember (Sabtu) pada jam 9.00 pagi di Balairung Seri Istana Alam Shah, Klang.

DYMM Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj Ibni Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj dijadualkan akan berangkat masuk ke Balairung Seri pada jam 9.30 pagi. DYMM Sultan Selangor berkenan untuk menyampaikan Titah Ucapan selepas Istiadat tersebut.

Dato’ Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan isteri, Puan Sri Salbiah Tunut dijangka akan tiba pada jam 9.00 pagi.

YAB Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim akan menyembah Ucapan Taat Setia sambil diapit oleh YB Teresa Kok, Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor (EXCO) merangkap Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pelaburan, Perindustrian dan Perdagangan yang mewakili kaum Cina dan YB Tuan Dr Xavier Jayakumar, Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor (EXCO) merangkap Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Perihatin, mewakili kaum India.

Sebelum Istiadat Penganugerahan, Pengurniaan Darjah Dan Bintang Kebesaran Negeri Selangor Darul Ehsan berlangsung, Istiadat Pemeriksaan Kawalan Kehormatan Utama akan diadakan pada jam 8 pagi di Padang Mahkota, Istana Alam Shah, Klang.


SEKRETARIAT AKHBAR KERAJAAN NEGERI SELANGOR



NOTA: Wartawan dan Jurufoto yang hadir MESTI memakai Baju Kebangsaan lengkap bersongkok hitam dan bersampin(Lelaki). Untuk wanita, berbaju kurung, sopan dan bersesuaian.

Warna Larangan: Kuning dan Putih

Comments :

0 comments to “ISTIADAT PENGANUGERAHAN, PENGURNIAAN DARJAH DAN BINTANG KEBESARAN NEGERI SELANGOR”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com