Pray For MH370

Pray For MH370

EXCO Pendidikan raikan PROGRAM ANUGERAH ANAK CEMERLANG 2011 WARGA PKNS

SHAH ALAM
21.4.12

Walaupun dijadual akan berlepas ke Mesir dalam beberapa jam lagi untuk meninjau pelajar di Timur Tengah, EXCO Pendidikan Selangor, YB Dr Hjh Halimah meraikan undangan PKNS.

 Sebuah anak syarikat kerajaan Selangor yang diamanahkan untuk membantu melonjakkan kemajuan negeri Selangor telah menyusun program meraikan pelajar cemerlang 2011 yang terdiri dari anak warga PKNS dan juga pekerja PKNS yang belajar untuk mempertingkatkan ilmu dan kemahiran.
 Beliau menekankan dalam ucapannya bahawa kerajaan Selangor menghargai jasa pekerja PKNS yang telah menyumbang bakti membantu masyarakat Selangor dan di bawah kerajaan Pakatan Rakyat, PKNS menjadi sendi penting melaksanakan dasar kerajaan untuk maslahah rakyat. Justeru, sudah tentulah kebajikan diri serta keluarga modal insan PKNS ini perlu dijaga dengan baik.

Kerajaan Selangor turut berbangga dengan pencapaian cemerlang anak-anak staf PKNS dan majlis itu akan menjadi insentif bagi mereka agar terus cemerlang dalam hidup mereka.
Turut serta Hajah Noraida, Timbalan Pengurus Besar PKNS.
Anak-anak yang cemerlang yang dihargai ini akan menjadi dorongan kepada ibubapa mereka yang mencari rezeki di PKNS untuk terus tekun bekerja agar masa depan mereka lebih cerah dengan perhatian yang diberi oleh PKNS.Syabas dan tahniah kepada PKNS. Syabas dan tahniah juga kepada pelajar cemerlang ini!

Comments :

0 comments to “EXCO Pendidikan raikan PROGRAM ANUGERAH ANAK CEMERLANG 2011 WARGA PKNS”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com