Pray For MH370

Pray For MH370

HARI ILMU SELANGOR daerah SEPANG anjuran PPAS

Daerah Sepang: Pegawai Daerah dan YDP serta anugerah pengguna terbaik

Bandar Baru Salak Tinggi
Sepang

Selasa
19.6.12

Hari Ilmu Selangor yang diisytiharkan pada 26.6.2010 oleh DYMM Sultan Selangor sudah menjadi acara tahunan bagi kerajaan negeri Selangor.

Program yang telah dirancang oleh Jawatankuasa Tetap Pendidikan Kerajaan Selangor ini mendapat sambutan hangat dari seluruh pelusuk negeri Selangor. Bermula dengan majlis ilmu berskala besar yakni Gerakan Membaca Perdana yang telah memecah Malaysia Book Of Records sebagai The largest outdoor reading event pada HARI ILMU PERTAMA 26-6-10  telah dilanjutkan momentum tersebut dengan acara tahunan sambutan HARI ILMU dengan acara 15 minutes reading break di semua daerah di Selangor.
Pada tahun 2012 ini acara yang diadakan di semua daerah diurusetiakan oleh PPAS(Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor) di rasmikan sendiri oleh YB Dr Hjh Halimah Ali selaku EXCO Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Negeri Selangor merangkap Pengerusi Lembaga Pengarah PPAS.
   Di sertai oleh Pegawai Daerah selaku Pengerusi Gerakan Membaca Daerah dan YDP PBT serta pegawai kerajaan dan swasta, guru dan pelajar serta orang awam, JKKK, AHLI MAJLIS termasuk kanak-kanak tadika.










Comments :

0 comments to “HARI ILMU SELANGOR daerah SEPANG anjuran PPAS”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com