Pray For MH370

Pray For MH370

Selamat Hari Bapa......Bapa tunggak generasi idaman

 Pengkalan Batu
DUN SELAT KLANG
16.6.12

DUN Selat Klang meraikan Hari Bapa untuk mengiktirafkan pengorbanan dan jasa para bapa yang selalunya dikesampingkan atau 'take for granted'.
Natijah daripada segelintir para bapa yang tidak bertanggungjawab dan mengabaikan kebajikan anak dan isteri, majoriti bapa yang bertungkus lumus dan ikhlas memberi makanan yang halal dan tempat tinggal dan pakaian serta memikirkan tentang keselamatan dan masa depan keluarga jarang diambil tahu oleh masyarakat.


 Susah payah, titik peluh dan pengorbanan rasa/perasaan serta mengambil pelbagai risiko untuk mempastikan kesinambungan hidup keluarga ditahap yang memuaskan juga jarang disebut.

Maka amatlah wajar tindakan terpuji biro HAL EHWAL WANITA(HALWA) DUN SELAT KLANG memberi nafas segar kepada kaum bapa agar mereka sedar bahawa jasa mereka dikenang dan dihargai.
ADUN SELAT KLANG, YB Dr Hjh Halimah Ali dijemput merasmikan program di Pengkalan Batu Klang bersama suami dan anak bagi memeriahkan lagi majlis.

Beberapa aktiviti kekeluargaan diatur untuk mengeratkan silaturrahim seisi keluarga sambil bersantai.

SELAMAT HARI BAPA.
Bapa tunggak generasi idaman.

Comments :

0 comments to “Selamat Hari Bapa......Bapa tunggak generasi idaman”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com