Pray For MH370

Pray For MH370

Aktiviti Exco Modal Insan pada 25/09/08: Mengiringi MB Selangor pada Majlis Penyampaian Sumbangan Bencana Ribut Sabak

Bertempat di Kampus Yayasan Selangor Began Terap, satu Majlis Penyampaian Sumbangan Bencana Ribut Daerah Sabak Bernam telak berlangsung pada 25hb September 2008 dan telah disempurnakan oleh YAB MB Selangor.




Comments :

2 comments to “Aktiviti Exco Modal Insan pada 25/09/08: Mengiringi MB Selangor pada Majlis Penyampaian Sumbangan Bencana Ribut Sabak”
Anonymous said...
on 

salam yb

beginilah keadaan ikys di bagan terap setelah berpindah dr kuala selangor. apakan daya mereka staf terpaksa berpindah dan berulang walau jauh. harap kehadiran yb selepas ini dapat merubah keadaan ikys dan mengangkat inya ke pusat pendidikan yang lebih baik. pada majlis tersebut pengurus besar memaklumkan bahawa pelajar ikys ada 400 org. sedangkan pelajar hanya ada 200 sahaja. begitulah bentuk cakap2 yg selalu di berikan oleh pengurusan yayasan kepada umum. cakap yg suka berbelit. dengan ada staf yang di sambung kontrak masih umno tok tok.selalu tiada di pejabat kerana mewakili adun sabak katanya tanpa ada tindakan dr pengurusan yayasan selangor. dan yb jangan lupa projek pengubahsuai ikys yg bernilai 7.2 juta. banyak penyelewengan telah berlaku. kerja2 tidak mengikut spesikasi yang ditetapkan. kerana wangnya dah digunakan sebahgian semasa kempen pilihanraya dun sekincan dan sg panjang........

transfomasikan yayasan selangor.........

penyamun2 tu terus mengambil peluang sementra belum kena tukar atau di pecat....

takbir, refomasi

Anonymous said...
on 

yer betul umno lahabau, lepas ni bagi orang pkr jer projek2 ni, orang pkr ni jujur dan telus, non bumi pon boleh dapat projek, padan muka kontraktor kelas F. Oh ya, kalau saya dapat, 7% untuk tabung PKR konform, jgn takut.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com