Pray For MH370

Pray For MH370

DYMM SULTAN SELANGOR PERKENAN SAMPAIKAN RM SEJUTA UNTUK RAKYAT PALESTIN DARI LZS

Penderitaan, kesengsaraan dan perjuangan rakyat Palestin selama ini mendapat perhatian DYMM Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah Al Haj Ibni Al Marhum Salahuddin Abdul Aziz Shah Al Haj apabila Tuanku Sultan berkenan mencecah ke bawah duli dengan menyampaikan derma RM Sejuta dana Lembaga Zakat Selangorkepada rakyat Palestin melalui Yayasan Amal Malaysia. Baru-baru ini misi pertama Yayasan Amal Malaysia ke Gaza telah berlepas dan diketuai sendiri oleh Presidennya Cikgu Husin Ismail.

Bagi pihak Yayasan Amal Malaysia replika cek RMSejuta telah diterima oleh Dr Halimah Ali, Naib Presiden 111, merangakap Naib Pengerusi Yayasan Amal Cawangan Selangor. Kelihatan DYMM Sultan Selangor sedang menyampaikan cek kepada Dr Halimah sambil diperhatikan oleh YAB Tan Sri Khalid Ibrahim, MB Selangor merangkap Penasihat Yayasan Amal malaysia.





Misi Yayasan Amal Malaysia ke Gaza berkunjung ke Kedutaan Malaysia Mesir di Kaherah. Kelihatan TYT Dato Zainal Abidin Abd Kadir selaku Duta Besar Malaysia (ketiga dari kiri) , Presidennya Tuan Hj Hussin Ismail (kedua dari kiri) turut di sertai oleh Timbalan Presiden Tuan Hj Jamulidin Elias (keempat dari kiri) , Naib Presiden YB Dr Abd Rani Osman, YB Dr Hj Hamdan, Pengerusi Amal Malaysia Cawangan Selangor, YB Dr Hj Ahmad Yunos dan sukarelawan Encik Khalil.

Comments :

0 comments to “DYMM SULTAN SELANGOR PERKENAN SAMPAIKAN RM SEJUTA UNTUK RAKYAT PALESTIN DARI LZS”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com