Pray For MH370

Pray For MH370

VIDEO ISU RAMPASAN KUASA DI PERAK

BN Rampas Kuasa Cara Haram Di Perak




DEMO DI IPOH PADA 05/02/09








VIDEO DEMO DI KUALA KANGSAR PADA 06/02/09


Comments :

3 comments to “VIDEO ISU RAMPASAN KUASA DI PERAK”
Anonymous said...
on 

Thanks kepada blog ini kerana memaparkan budaya sebenar orang malaysia...saya dari sarawak..sekarang belajar di ums..saya hairan kenapa sesama kaum sendiri bergaduh macam tu...keadaan mereka memberontak seperti yang dalam video ni macam orang x bertamadun...saya minta tolong tuan punya blog ni cakap kat orang kat semanjung yang suka bergaduh jangan agenda buruk ni ke sabah dan sarawak..kami kat sini world peace ye...kalau nak gaduh silakan tapi jangan libatkan sabah dan sarawak..ampun dan maaf diminta sekirtanya tersalah cakap...

Unknown said...
on 

Saudara, memang kita dianjurkan berbuat baik, bertolak ansur dan saling hormat menghormati antara sat sama lain. Hak dan batas-batas perikemanusiaan serta tatasusila harus dijaga. Namun, gigi dan lidah lagi tergigit inikan pula....

Kita jangan mulakan persengketaan. Tetapi kita jangan dayus apabila hak dan milik kita diambil secara paksa.

Kita ada undang-undang dan peraturan. Disarankan wajib mengamalkan RUKUN NEGARA, tetapi pabila pembela demokrasi dan penggubal undang-undang mula meruntuhkan dan mencabul demokrasi, kita tak boleh sabar dan lihat sahaja ia berlaku di hadapan mata.
Kita ada prinsip dan had atas kesabaran kita. Jika wujud dua set peraturan dan undang-undang, satu untuk engkau dan satu untuk aku, lama kelamaan sesiapa jua akan hilang kesabaran.

Kenapa puak Penan dan pribumi sarawak memberontak melawan Raja Brooke. Kenapa pembalakan dihalang berlaku di Sabah dan Sarawak?

Apapun, suatu hari nanti saudara akan faham. Selamat belajar dan maju jaya.
Sila layari posting di bawah

http://drhalimahali.blogspot.com/2008/12/penan-ulu-baram-hindraft-diisytiharkan.html

Hasrin Bin Abdul said...
on 

Tidakkah sultan sudah menasihatkan Nizar untuk meletakkan jawatan MB dan jika Nizar enggan, maka jawatan MB dianggap kosong. Bukan kah sultan itu ketua agama dan agama islam menyarankan kita supaya patuh pada pemerintah. Nizar adalah pencetus segala persengketaan di negeri Perak. Apa yang Nizar pertahankan bukan hartanya, bukan agamanya, bukan rumahnya, bukan keretanya, bukan isterinya dan bukan segalanya. Beliau tidak akan mati syahid dalam persengketaan sesama bangsa yang seagama ini. Titisan darah beliau yang terakhir adalah pembaziran yang nyata. Lebih baik Nizar dermakan darah beliau ke hospital Tengku Ampuan Rahimah, dapat juga membantu pesakit yang memerlukan!!

Jangan nak samakan puak Penan dan peribumi Sarawak memberontak melawan Raja brooke. Jangan nak samakan PAS dengan HAMAS..Keadaan, tempat, masa dan jalan ceritanya pun tak sama. Jangan nak main putar belit!!

Sekian dari Kg Delek kiri,kanan, tengah, dalam , atas dan bawah.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com