Pray For MH370

Pray For MH370

MUAT TURUN E-BOOK TULISAN PAKAR BAHASA

Isu PPSMI dan anda.

Apa yang anda ingin tahu tentang PPSMI tetapi malu nak bertanya.

Anda belum ada anak yang bersekolah, jadi tak perlu ambil tahu. Sikap yang betul ke?

Semua anak-anak anda telah berjaya lulus Universiti tempatan dan luar negara, maka dah habis tanggungjawab. Anda salah sebenarnya.

Cucu anda masih kecil dan mereka belum tahu apa-apa. Buat apa nak sibuk-sibuk. Tak betul tu.

Anda tidak berapa mahir menulis dan membaca dalam jawi. Sebab apa? Kerana datuk nenek anda tak peduli bila UMNO/Perikatan?/ BN mansuhkan tulisan jawi.

Anda menyebut perkataan Melayu yang diambil dari bahasa Arab dengan ejaan baku tetapi orang Arab tak boleh faham. Contoh Al lah, sebutan seorang yang baru memeluk Islam. Mana sabdunya agar berbunyi "AL lah" dengan "tekanan suara" pada sebutan AL.

Anda telah diajak kawan pergi perhimpunan GMP pada 7hb Mac 2009 tetapi tak tahu apa sebenarnya isu yang diperjuangkan.

Anda telah disembur air asid dan gas pemedih mata pada perhimpunan !00000 yang telah berlangsung di depan Masjid Negara. Berbaloi ke? Apa nawaitu atau niat anda berhimpun?


Apa pun sila ziarah di SINI UNTUK MUAT TURUN E-BOOK .

Comments :

1
Anonymous said...
on 

Renungan bersama.. Janji Allah...

Seorang lelaki bertanya:“ Wahai Rasulullah sesungguhnya aku mempunyai beberapa orang kerabat, yang hubungan aku erat dengan mereka tetapi mereka memutuskannya. Aku berbuat baik kepada mereka tetapi mereka berperangai buruk kepadaku, aku bersabar mengahadapi sikap mereka itu tetapi mereka menganggap sikapku itu adalah bodoh.” Kemudian baginda menjawab,” Sekiranya benar sepertimana yang engkau katakan itu maka seolah-olah engkau menyuap mereka dengan abu yang panas, sedangkan engkau sentiasa mendapat pertolongan daripada Allah Taala selama mana engkau berada di dalam kebenaran atas perkara yang demikian itu”.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com