Pray For MH370

Pray For MH370

FORUM ANTARABANGSA PERTAMA "TAMAN DALAM AL QURAN" ANJURAN YAYASAN QATAR PADA 2-4 MAC 2009 DI DOHA

Dengan penuh rasa syukur kepada ALlah swt serta berterima kasih kepada sahabat-sahabat dalam Akademi Islam Antarabangsa Sains Hayat dan Bioteknologi Malaysia yang dipimpin oleh Prof Emeritus Abdul Latif Ibrahim yang berpusat di UNISEL Selangor, saya telah diberi penghargaan untuk menyampaikan ucaptama di Forum di atas yang menampilkan ramai pakar Bioteknologi Dunia Islam di samping mempromosikan Selangor sebagai destinasi Pelancongan Pendidikan bertahap antarabangsa.

Kertas bertajuk "Botanical gardens as the way forward to reveal the Ultimate Knowledge in the Holy Qur'an " telah saya bentangkan semoga mendapat keredhaan Ilahi disamping menarik minat pelabur, pendidik serta para Ilmuan Dunia Islam untuk datang ke Selangor pada bila-bila masa terutama sekali apabila Selangor akan menjadi tuan rumah persidangan ilmuan Islam antarabangsa hujung tahun ini, InsyaALlah.






Comments :

0 comments to “FORUM ANTARABANGSA PERTAMA "TAMAN DALAM AL QURAN" ANJURAN YAYASAN QATAR PADA 2-4 MAC 2009 DI DOHA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com