Pray For MH370

Pray For MH370

Surat Wakil Setinggan Klang pada malam PRU 12

Surat di bawah merupakan sebahagian daripada surat yang telah diserahkan kepada PAS Selat Klang pada petang 7hb Mac 2008 menceritakan masalah mereka selama ini. Rupa-rupanya penduduk telah diberi pampasan sebelum berpindah tetapi sebahagian wang itu telah dirampas oleh UMNO/BN.

Comments :

2 comments to “Surat Wakil Setinggan Klang pada malam PRU 12”
lan said...
on 

Assalamualaikum Dr Halimah,

Syabas diatas usaha puan yang selalu mengemaskini blog puan dengan info info terkini di kawansan puan sendiri dan di dalam selangor secara amnya.

Namun saya merasakan tidak ramai pengujung ke blog ni, mungkin puan boleh hebahkan bermula di kawasan puan sendiri dan juga melalui saluran parti PAS. saya yakin ramai dapat memanfaatkan medium ini dari berharap pada mainsream media yang tidak selalu menyebelahi kita

selamat bertugas untuk kami di selangor.. saya berbangga menjadi anak selangor dan sudah lama menanti suatu angin perubahan yang baru untuk negeri dan negara ini

salam

Unknown said...
on 

Assalamualaikum YB,
Sejak kemenangan hari tu tak sempat nak ucapakan tahniah pada Dr. atas kemenangan ini. sejak saya berjuang bersama dalam pru yang pertama kali ditandingi oleh Dr. Ahmad tahun 1999 sehingga sekarang, akhirnya segala usaha ini boleh dianggap berjaya. tapi jalannya masih panjang lagi.

ada beberapa isu yang cuba saya sampaikan pada Dr., yang mungkin Dr dah mengetahuinya.

Pertama, kebajikan Perkumpulan Wanita Sungai Udang. Selepas saja diumumkan kekalahan UMNO di DUN Selat Klang, habis banyak barang2 dipunggah keluar dari bilik gerakan di selekoh jalan sungai udang tu, termasuk perkakasan yang digunakan sepanjang aktiviti Perkumpulan, antaranya kerusi. Almaklumlah kebanyakkan ahlinya warga tua yang tak boleh duduk kat lantai.mereka minta jasa baik dari Pejabat DUN untuk mempertimbangkan permintaan mereka untuk sponsor kerusi. hal ni boleh dirujuk terus pada mereka.

Kami yang mewakili golongan belia di DUN Selat Klang amat mengalu2kan perlantikan Dr sebagai ADUN dan Exco kerajaan negeri dan kami sedia membantu Dr. di DUN.

Pasal website ni, insya'allah akan ramai yang akan log in lepas ni. Kami pemuda akan menggerakkan usaha utk mempromosi laman blog dr ini sebagai satu medium penyampaian informasi.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com