Pray For MH370

Pray For MH370

DUA BELAS PURNAMA BERLALU " KESULITAN ANDA AMAT DIKESALI"

Akhbar the Star edisi 15 Mei 2009 telah memuatkan berita bagaimana pembinaan sejauh 600 meter dari Bulatan 100 ke Jambatan Kota telah menyebabkan pelabur asing, kilang perabot, pasaraya , restoran, syarikat penghantaran dan sebagainya mahu berpindah keluar dari Bandar DiRaja Klang.

Ramai ahli perniagaan terutama pengusaha restoran merungut kerana perniagaan mereka telah merosot.

Maklumat ini diperolehi dari Ahli Parlimen Klang YB Santiago.

Semalam genap setahun laluan di atas ditutup kepada lalu lintas dan ini menyebabkan kesesakan lalu lintas yang amat menguji kesabaran semua. Perjalanan yang biasanya mengambil masa lima minit menjadi tiga puluh minit atau lebih.

Menurut Syarikat Pembinaan SPAZ Sdn Bhd, projek yang sepatutnya telah siap , kini hanya mampu disiapkan sebanyak 40%. Masalahnya ialah kelewatan pembayaran dari Kerajaan Pusat serta peningkatan kos pembinaan sebanyak RM 11 juta.



Video Perjumpaan Menyelesaikan Kesesakan Lalulintas di bandar Klang

Comments :

3 comments to “DUA BELAS PURNAMA BERLALU " KESULITAN ANDA AMAT DIKESALI"”
Hasrin Bin Abdul said...
on 

Gunakan laluan lebuhraya Kesas sebagai alternatif. Contohnya jika anda berada di Klinik Dr. Halimah dan mahu ke Shah Alam atau KL. Anda perlu menghala ke Hospital Ampuan Rahimah dan jalan terus hingga jumpa lebuhraya. Bayar tol RM. 1.20 dan anda boleh ke Shah Alam ,DLL hingga ke Cheras...tanpa mengharungi Bandar Klang yang sesak buat masa ini...

wartamaya said...
on 

Penjelasan sebegini yang kita mahu kerana tidak semua rakyat Selangor tahun tentang siapa yang perlu bayar dan kenapa projek ini lewat.

Usaha ini nampak mudah, tapi tidak ramai yang tahu kesannya.

Hasrin Bin Abdul said...
on 

Penjelasan sahaja tidak cukup!! Kerajaan Negeri perlu berbuat sesuatu supaya masalah selesai. Jangan asyik nak salahkan orang lain !!

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com