Pray For MH370

Pray For MH370

ELI WONG BERPELUKAN......KETUA MUSLIMAT PAS TERHARU


Cerita selanjutnya di SINI

Ustazah Nuridah Mohd Salleh menegaskan perkara yang menimpa Elizabeth itu menjelaskan, BN sebenarnya tidak mampu untuk menerima kekalahan mereka dalam pilihan raya di mana-mana negeri.

Beliau berkata, pimpinan BN akan cuba sedaya upaya mencari berbagai cara untuk menjatuhkan kerajaan Pakatan Rakyat di mana-mana.

"Saya mewakili Dewan Muslimat PAS Pusat berharap seluruh kepimpinan Pakatan Rakyat akan terus bersiap sedia kerana mungkin banyak lagi akan mereka lakukan terhadap kita," katanya yang terharu dengan kejadian menimpa Elizabeth.

Beliau yang mengenali Elizabeth dan sama-sama berada dalam Gerakan Mansuhkan ISA amat menghormati keputusan dan menyerahkan kepada pucuk pimpinan parti KeADILan untuk menentukan sikap seterusnya.

"Saya berharap rakyat akan terus memberikan sokongan yang padu sehingga Umno-BN tumbang daripada menjadi pemerintah negara," tegasnya.

Tambah Nuridah, BN sudah terlalu lama dan mereka sebenarnya sudah tidak berupaya untuk meneruskan agenda rakyat sebab itu mereka melakukan apa cara bagi memastikan harapan berterusan.

harakahdaily

Comments :

0 comments to “ELI WONG BERPELUKAN......KETUA MUSLIMAT PAS TERHARU”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com