Pray For MH370

Pray For MH370

PROTES BERMULA, MASJID UBUDIYAH MULA PENUH

12.30 tgh. Menteri Besar Perak, Dato' Seri Mohd Nizar Jamaluddin bersama pimpinan peringkat negeri akan bergerak ke Masjid Ubudiyyah,Kuala Kangsar sebentar lagi.

Turut kelihatan selain Adun-adun Pakatan Rakyat adalah beberapa pimpinan PAS peringkat negeri seperti Pesuruhjaya PAS Negeri, Ustaz Ahmad Awang, dan Pengarah Pilihan raya PAS Pusat, Dato' Mustafa Ali, Ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo Hj Ghazali serta pimpinan daripada DAP dan KeADILan.

Difahamkan kawasan Masjid Ubudiyyah ketika ini mula dibanjiri dengan orang-ramai yang ingin melihat dari dekat perkembangan terkini dan amanat pimpinan negeri terutamanya daripada Nizar sendiri.

Sebelum ini, Ketua Dewan Pemuda PAS Perak, Ustaz Nor Azli Musa menyeru orang ramai agar memenuhi Masjid Ubudiyyah tengahari ini sebagai protes terhadap upacara angkat sumpah Adun-adun BN petang nanti.

Katanya,"mari datang beramai-ramai selepas Jumaat kita buat demonstrasi boikot Umno-BN melakukan angkat sumpah menubuhkan kerajaan baru cara rampas kuasa itu di Istana Iskandariah, Bukit Chandan, Kuala Kangsar esok.

"Semua lapisan masyarakat termasuk kaum Muslimat dan pimpinan Pakatan Rakyat kalau tak cukup tempat sediakan sejadah untuk bersembahyang di luar dan kemudiannya kita buat protes terhadap perbuatan keji Najib Razak,"tegasnya.


Salmiyah Harun & Intan Abdullah
Fri | Feb 06, 09 | 12:43:16 pm MYT

Comments :

0 comments to “PROTES BERMULA, MASJID UBUDIYAH MULA PENUH”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com