Pray For MH370

Pray For MH370

AHLI PAS SILA GUNAKAN SEMUA MEDIA

Peringatan untuk Ahli PAS yang lalai dan lupa. Sila teruskan membaca.


Jentera Penerangan Umno Diaktifkan Kembali: Ahmad Maslan

Semua jentera penerangan Umno, dengan lebih 63,000 anggota, pada pelbagai peringkat akan digerakkan kembali ke arah mendekatkan parti itu kepada rakyat, kata Ketua Penerangan Umno Ahmad Maslan.

Katanya ketika ini terdapat 18,000 ketua penerangan Wanita Umno, 15,000 ketua penerangan Pemuda dan 7,000 ketua penerangan Puteri.

"Kita ada Biro Penerangan di 191 bahagian dan kita ada Jawatankuasa Penerangan Negeri dan Pusat yang akan digerakkan dengan aktif," katanya selepas membuat lawatan kerja ke ibu pejabat agensi berita Bernama di Jalan Tun Razak di sini, pagi ini.

Beliau yang merupakan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang bertanggungjawab dalam hal ehwal Felda dan Biro Tatanegara, berkata media maya akan giat untuk membantu Umno dan Barisan Nasional memberi kefahaman kepada rakyat berhubung isu-isu semasa.

Ahmad yang dilantik mengetuai Biro Penerangan Umno selepas Perhimpunan Agung Umno Mac lepas, berkata setakat ini beliau telah menjelajah ke 10 buah negeri untuk berbincang dengan ketua penerangan mengenai strategi mengerakkan jentera penerangan di negeri masing-masing.

Semasa lawatannya, Ahmad meninjau operasi pemberitaan di pejabat Rangkaian Berita Pergerakan Negara-Negara Berkecuali (NNN), Radio24, Bernama TV dan Jabatan Pengarang Bernama.

Turut hadir Pengerusi Bernama Datuk Seri Mohd Annuar Zaini, Ketua Pengarang Bernama Datuk Yong Soo Heong dan Timbalan Ketua Pengarang Bernama Zulkefli Salleh.

-- BERNAMA


Anggota Umno Digesa Guna Semua Media Untuk Raih Semula Sokongan Melayu

Anggota-anggota Umno digesa agar menggunakan semua bentuk media sebagai alat untuk meraih kembali keyakinan dan sokongan orang Melayu terhadap parti itu.

Ketua Penerangan Umno Malaysia Ahmad Maslan berkata anggota Umno perlu menggunakan kelebihan-kelebihan pada media cetak dan elektronik dalam mendekati rakyat untuk seterusnya mencapai objektif mengukuhkan semula parti itu.

"Ini adalah strategi permulaan. Kita kena bermula pada tapak tertentu. Jika tidak berjaya, kita akan 'revise' semula strategi kita," katanya kepada Bernama selepas menyampaikan taklimat kepada lebih 30 orang ahli Jawatankuasa Penerangan Umno Wilayah Persekutuan di sini hari ini.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu berkata selain berusaha bersungguh-sungguh dalam menyampaikan agenda perjuangan parti itu, pemimpin Umno juga perlu kreatif bagi menarik minat rakyat terutamanya golongan muda terhadap parti itu.

BERNAMA

Comments :

0 comments to “AHLI PAS SILA GUNAKAN SEMUA MEDIA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com