Pray For MH370

Pray For MH370

UITM SYABAS DAN TAHNIAH

Tahniah dan syabas ditujukan kepada pihak pengurusan UiTM khususnya bahagian Kemasukan Pelajar kerana mengambil inisiatif menggunakan kemudahan Masjid Negeri Shah Alam pada 23hb Mei 2010 bagi tujuan pendaftaran pelajar baru ASASI.


Ini adalah langkah terpuji kerana bukan sahaja ia membantu
mengimarahkan masjid malah mengambalikan semula fungsi masjid yang telah sekian lama dilupakan dalam masyarakat kita hari ini.

Penggunaan perkarangan Masjid Negeri yang luas, kemudahan parkir serta lokasinya yang sudah diketahui umum dapat menyelesaikan pelbagai masalah yang timbul pada setiap hari pendaftaran pelajar baru seperti kesesakan lalulintas, kesukaran mencari tempat meletak kenderaan serta dewan pendaftaran dan seumpamanya.

Suatu ketika dulu, ada program suaikenal (orientasi, minggu Silaturrahim) dijalankan di masjid sehingga Pak Menteri Pendidikan ketika itu yang kini YAB PM Malaysia mengeluarkan kenyataan "kenapa perlu di bawa pelajar ke masjid seolah-olah mereka belum kenal masjid dan program Qiamulail akan menyebabkan pelajar mengantuk pada siang hari".

Comments :

0 comments to “UITM SYABAS DAN TAHNIAH”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com