Pray For MH370

Pray For MH370

UMNO =MCA=MIC=PENENTANG NEGARA ISLAM

http://www.malaysiakini.com/news/153997

Umno sebagai ketua kepada MCA dan MIC akan guna apa sahaja taktik meskipun menjual prinsip SEMATA-MATA untuk mendapat undi.Dalam setiap pilihanraya, api-api ISLAMOFOBIA atau menakut-nakutkan golongan bukan Islam dengan hukum-hakam atau syariat Islam menjadi asam garam BN yang didalangi oleh UMNO dan disambut riang oleh konco-konconya MCA dan MIC. Sepatutnya, UMNO menyokong pendekatan untuk melebarkan kebaikan ISLAM, ISLAM sebagai rahmat kerana membawa keadilan,menjamin keselamatan dan kesejahteraan serta perkongsian rezeki ALLAH dengan adil tanpa mengira bangsa ,kaum dan keturunan. Ini dinanti dan didambakan oleh semua kaum, semua keturunan, semua agama.ISLAM bukan sembahyang lepas tu menzalimi orang.Inilah persepsi orang bukan Islam selama UMNO/BN memerintah terhadap pengertia Islam.
    Justeru, apabila PAS mahu berkongsikan nikmat keadilan dan kerahmatan Islam bila mengutara konsep PAS FOR ALL, satu gagasan murni untuk kebaikan semua masyarakat dalam negara ini sepatutnya UMNO menerima baik gagasan ini.Bukan menjadi pengkhianat Islam dengan menakutkan golongan bukan Islam yang baru berjinak untuk mengetahui lebih lanjut tentang Islam dengan hujjah yang jelas menentang dasar Islam yang diturunkan untuk semua bukan untuk orang Melayu sahaja!!
   Ini jelas membuktikan bahawa PIMPINAN UMNO memang ANTI ISLAM, ANTI MELAYU. Ini sudah jauh menyimpang daripada asal tujuan UMNO itu sendiri. Ayuh ahli UMNO yang bersih hati jangan biar dirimu terus diperkudakan oleh pemimpin mu yang mempunyai agenda sendiri!Sembahyang istikharah minta tunjuk daripada ALLAH untuk ditunjukkan kebenaran!

Comments :

0 comments to “UMNO =MCA=MIC=PENENTANG NEGARA ISLAM”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com