Pray For MH370

Pray For MH370

Kerajaan Selangor mahu remaja-belia diberi keutamaan

 Remaja-belia masa kini perlu strategi pendekatan yang lebih berkesan untuk memenuhi keperluan dan dalam yang sama membentuk mereka ke arah mercu kejayaan. Remaja belia yang berwawasan dan mengamal budaya hidup positif akan terhindar daripada wabak gejala sosial yang meruncing dalam era dunia tanpa sempadan dek perkembangan teknologi tinggi yang tidak seimbang dan sarat dengan agenda hedonisme dan hubbud dunya.
   Justeru, kerajaan Selangor yang merancang pembangunan fizikal yang lebih sistematik dan holistik telah menletak diantara teras utama pembangunan Selangor adalah memacu pembangunan modal insan.Pembangunan insan ini akan mencakupi  seluruh elemen teras manusia dengan cara yang sinergistik dan sepadu bagi mempastikan kejayaan mencapai matlamat individu, unit keluarga serta masyarakat dan negeri cemerlang.
Usaha ini sudah tentu memerlukan sistem sokongan konkrit dan penglibatan semua pihak khususnya dalam pembangunan aset terpenting iaitu remaja belia yang bakal mewarisi negeri Selangor.
Jawatankuasa Tetap Pembangunan Modal Insan Negeri Selangor telah menjemput ikon-ikon remaja belia seperti USTAZ HASRIZAL pengasas SAIFULISLAM TRAINING untuk sama merancang program pengupayaan remaja belia agar memikul mampu amanah sebagai khalifah di bum Allah ini.

Comments :

0 comments to “Kerajaan Selangor mahu remaja-belia diberi keutamaan”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com