Pray For MH370

Pray For MH370

EXCO Dewan Muslimat PAS Pusat Lakar Pelan PAS Ganti UMNO

Dewan Muslimat bersiap sedia melakar pelan menerajui kepimpinan wanita yang selama ini di pegang oleh wanita UMNO. Natijahnya jelas kelihatan.Pemimpin wanita UMNO tidak mampu memberi contoh yang baik hingga dahan yang tempat wanita berpaut selama ini sudah reput dan terkulai layu.
Anak gadis hilang pandu arah hingga sanggup menggadai maruah dan menconteng arang ke wajah orang tuanya.Anak teruna kegersangan jiwa.Terpaksa bergantung kepada gam, dadah, arak atau mengabdikan diri kepada runtunan nafsu dan syahwat.
Ungkapan:
Pemuda harapan bangsa,
pemudi tiang pertiwi
sudah lama punah berkecai kerana wanita yang menjadi ibu dan pembimbing serta pencorak utama anak tidak diberi keutamaan oleh pemimpin wanita UMNO.Akhirnya wanita-wanita yang sentiasa melibat kelibat pemimpin wanita UMNO yang berpola kebendaan akan tergelongsor ke dunia HEDONISME.
    Memang tidak menjadi keutamaan bagi UMNO untuk mempasti keluarga dibimbing di jalan yang diredhai Allah yang mengambil kira keperluan hidup bukan sahaja di dunia bahkan yang lebih kekal di akhirat kelak.
Ini beza paling ketara antara misi perjuangan wanita UMNO dan Muslimat PAS yang menganggap perjuangannya semata-mata kerana mahu mendapat keredhaan Allah.

Comments :

0 comments to “EXCO Dewan Muslimat PAS Pusat Lakar Pelan PAS Ganti UMNO”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com