Pray For MH370

Pray For MH370

DYMM Sultan Selangor tinjau Perpustakaan TUN UDA SHAH ALAM


19.10.11
SHAH ALAM

Pada hari yang bertuah ini, DYMM Sultan Selangor telah berkenan mencemar duli melawat sendiri bangunan Perpustakaan PPAS(Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor) di Seksyen 13 Shah Alam.

   Lawatan kerja ringkas tetapi menyeluruh DYMM Sultan Selangor menggambarkan keprihatinan baginda kepada pusat ilmu di Selangor.Minat mendalamnya kepada bahan-bahan ilmu dan perpustakaan jelas ternyata dengan minatnya sendiri untuk melihat rakyatnya mendapat manfaat daripada segala khazanah ilmu yang boleh dimuatkan dalam pusat sumber ilmu ini.

  Turut hadir EXCO Pendidikan,Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Selangor merangkap Pengerusi Lembaga Pengarah Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor,YB Dr Hjh Halimah Ali, Pengarah PPAS Hjh Mastura, Setiausaha Kerajaan, Pengarah JKR, Dato' Bandar MBSA,Pengerusi Kumpulan Perangsang, Arkitek dan pegawai-pegawai kerajaan yang lain serta ahli lembaga Pengarah.
  Baginda juga berkenan untuk merasmikannya pada 10.11.12 insyaallah sebagai salah satu event penting dalam rangkaian aktiviti sempena HARI KEPUTERAAN Baginda yang disambut pada 11.12.11.
Menjunjung kasih Tuanku!

Comments :

0 comments to “DYMM Sultan Selangor tinjau Perpustakaan TUN UDA SHAH ALAM”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com