Pray For MH370

Pray For MH370

ADUN SELAT KLANG sempat menjengok ummat Islam yang mahu berhari raya

 Kpg Delek
KLANG

Ummat Islam memang sibuk menjelang raya. Lazimnya di Selangor pada hari raya puasa lebih persiapan dan riuh daripada hari raya korban. Berbeza sikit dengan Kelantan yang dikatakan hari raya korban disambut dengan lebih diutamakan kerana menghayati falsafah korban.
 Di sebalik keriuhan dan ribut membeli belah juga amat ketara. Peniaga veteran sudah mencongak berapa keuntungan yang mahu dikaut sempena musim perayaan.Lebih-lebih lagi yang melibat perayaan orang Melayu yang memang suka berbelanja besar walaupun apa iklim ekonomi kerana mahu menjamu dan meraikan sanak saudara dan jiran tetangga.
 ADUN Selat Klang, YB Dr Hjh Halimah Ali melapangkan sedikit masa untuk menghantar kad raya dan jemputan ke hari terbuka beliau di perkarangan PEJABAT ADUN SELAT KLANG di Lorong Telok Gadong 1, Off Jalan Sg Bertik, KLANG pada 1.9.12 pkl 2.30-5ptg.
Beliau beramah mesra dengan peniaga dan pelanggan pasar malam Kpg Delek yang jelas kelihatan rancak. Mudah-mudahan pasar malam Kpg Delek ini boleh dijadikan contoh muamalat yang sopan, adil dan berkat insyaallah.

Comments :

0 comments to “ADUN SELAT KLANG sempat menjengok ummat Islam yang mahu berhari raya”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com