Pray For MH370

Pray For MH370

Menumpah kasih kepada OKU

2Februari 2013
SHAH ALAM

Setelah selesai majlis makan malam PUSAT DAKWAH SERANTAU (PDS) sebuah produk YAYASAN AMAL MALAYSIA, YB Dr Halimah sudah mahu melangkah pulang tetapi apabila melihat insan istimewa yang disorong oleh ibu setia yang bertulang besi berhati waja, beliu berhenti dan menyapa.
Mahu ambil tahu siapa gerangan si OKU ini.Walaupun beliau tidak mampu berkomunikasi tetapi jelas dengan perhatian khusus oleh YB DR HALIMAH, anak malang yang mengalami kecederaan teruk kerana kemalangan jalan raya menunjuk respon beliau mengerti dan menghargai tumpuan khas tersebut.

Baru minggu lepas YB baru menyarankan agar budaya memberi direalisasikan. Beliau gigih mahu masyarakat MEMBUDAYAKAN SPIES SUPAYA SIFAT MEMBERI menjadi lumrah dan norma. Bermula dengan senyuman dan kata-kata positif yang boleh merubahkan keadaan emosi dan fisiologi seseorang.iNI DI ANTARA perkara penting dalam mencapai kejayaan dalam hidup dunia hingga khirat insya Allah.

Comments :

0 comments to “Menumpah kasih kepada OKU”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com