Pray For MH370

Pray For MH370

NESTLE, L'OREAL, DANONE, FREESCALE DAN SANDISK SAH PENYOKONG ZIONIST

Berikut adalah maklumat yang tertera di laman web Israel Chamber Of Commerce (Dewan Perniagaan Israel). Mereka ada memaklumkan tentang aktiviti perkilangan dan perniagaan yang kian merosot sejak perang di Gaza terutama di kawasan seperti Beer Sheba, sila rujuk peta. Klik pada imej untuk dibesarkan. Syarikat gergasi Israel seperti FREESCALE SEMICONDUCTOR , SANDISK dan METRIX kini mengalami kemerosotan dalam pengeluaran walaupun tidak ditutup, faktor utama ialah rasa takut untuk pergi bekerja serta perlu menjaga anak-anak di rumah kerana sekolah diarah tutup.
Aktiviti perbankan terputus dengan bank di Gaza.

Laman web ini juga menyebutkan barangan keluaran atau eksport Israel bermula dengan bar kod 729. Syarikat DANONE, L'OREAL dan NESTLE' dan ISRAEL OSEM banyak melabur di Israel dan untuk itu penduduk Israel amat berterima kasih kerana melabur di negara mereka.


Yang anehnya, pihak Dewan perniagaan Israel tidak merasa bersalah di atas pembunuhan dan kekejaman pihak tentera regimenya tetapi menyalahkan dunia luar serta kerajaan asing kerana memboikot barangan Israel, dengan menyebut polisi GATT dan WTO bahawa tiada diskriminasi antara negara anggota serta menyebut artikel 1, 7 dan 10 Perisytiharan Hak Asasi Manusia.

Pada saya sudah cukup jelas perangai Yahudi seperti yang digambarkan dalam Al Quran dan cerita-cerita klasik iaitu kaum Yahudi memang melampaui batas kemanusian, hak orang dia punya, hak dia sudah barang tentu dia punya.



Comments :

0 comments to “NESTLE, L'OREAL, DANONE, FREESCALE DAN SANDISK SAH PENYOKONG ZIONIST”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com