Pray For MH370

Pray For MH370

SENARAI JAWATANKUASA AHLI PARLIMEN PAKATAN RAKYAT MENGIKUT KEMENTERIAN

KLIK PADA IMEJ UNTUK DIBESARKAN.

Pakatan Rakyat tubuh jawantankuasa Parlimen ikut Kementerian



KUALA LUMPUR, 3 Julai (Hrkh) - Pakatan Rakyat semalam telah mengumumkan Senarai Jawatankuasa Ahli Parlimen Pakatan Rakyat mengikut Kementerian.

Matlamat Jawatankuasa ini adalah untuk menyediakan Ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat bagi sesi perbahasan di Parlimen termasuk perbahasan Rang Undang-undang dan sesi soal jawab.

Ini adalah bagi meningkatkan kualiti perbahasan dengan bersandarkan rujukan secara khusus berdasarkan kementerian masing-masing.

Menurut kenyatan media yang di keluarkan jawatankuasa ini dibentuk mengikut 25 Kementerian dalam kerajaan Barisan Nasional dan dipengerusikan secara bersama oleh seorang wakil dari setiap parti dalam Pakatan Rakyat.

Keanggotaan Jawatankuasa ini melibatkan beberapa Ahli Parlimen lain dan juga boleh melibatkan pakar dari luar dalam bidang masing-masing bagi membantu Ahli Parlimen Pakatan Rakyat.

Selain itu, kenyataan itu turut mengumumkan Ketua Whip bagi parti masing-masing iaitu Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub bagi PAS, Mohamed Azmin Ali (KeADILan) dan Tan Seng Giaw (DAP)

harakahdaily

Comments :

0 comments to “SENARAI JAWATANKUASA AHLI PARLIMEN PAKATAN RAKYAT MENGIKUT KEMENTERIAN”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com