Pray For MH370

Pray For MH370

JETI AWAM PULAU KETAM BERBEZA DENGAN JETI DI PULAU KETAM

Jeti Awam Pulau Ketam terletak di Bandar Pelabuhan Klang berhampiran Stesen Komuter Pelabuhan Klang dan bersebelahan dengan Pusat Imigresen serta pelabuhan ke Dumai, Medan dan tempat-tempat lain di Indonesia.

Di bawah adalah foto yang memberi gambaran sedikit sebanyak tentang Jeti Awam Pulau Ketam yang kini sedang hangat dibincangkan di dada akhbar berbahasa Cina. Pantoon di mana bot dan feri rapat untuk menurunkan penumpang telah "tenggelam" pada 6 jun 2009. Tanah di mana pantoon dan jeti awam ini berada, terletak di atas tanah LOT 104724 yang telah dijual oleh Kerajaan Barisan Nasional di bawah Khir Toyo kepada Syarikat ASA Niaga Sdn Bhd untuk satu Projek bergelar Harbour City.

Apabila siap Projek Harbour City ini nanti, semua penumpang yang menggunakan jeti milik ASA Niaga ini akan dikenakan levi, tol atau bayaran. Maka kos pengangkutan akan dimasukkan ke dalam kos tambang pergi balik ke Pulau Ketam dari tanah besar Pelabuhan Klang termasuk surcaj menggunakan kemudahan jeti.

































































Jeti di Pulau Ketam terletak di Pulau Ketam sendiri dan dilengkapkan dengan kemudahan seperti tempat duduk dan pengadang keselematan. Sila rujuk gambar.

Comments :

0 comments to “JETI AWAM PULAU KETAM BERBEZA DENGAN JETI DI PULAU KETAM”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com